yay!

Nu har jag städat mitt rum. ^^ Eller, typ. Tog hela natten men det var det värt. Jag orkar inte ha ett messy rum. Just nu dammsuger jag mitt golv. Eller, aa. Dammsugaren gör det. Friggin awesome att ha en självgående dammsugare! Man behöver inte göra skit. Typ jag hann att gå och dricka kaffe ute på balkongen nyss. Win! :)


Min lilla uteplats. ^^ (tog bilden för fem minuter sen)

Inte nog med att jag har städat mitt rum men jag har också ramat in lite bilder:

Fel håll, såklart. Men aa. Brukade finnas bilder på grodor i den här ramen. Men jag ville ha något lite mer personligt så jag valde bilder på mig och lite kompisar. ♥


Ganska rent rum. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0