so listen.

Jag har tänkt på en sak; Smarta kyrk-jävlar (no offense) som drar med alla ungdomar på konfirmationsläger/ren hjärntvättning under Valborg. Like seriously, smart. :o OFTA NI ÅKER MED! "Vad gjorde ni på Valborg?" "Ehm, åkte på läger med vår konfirmation.." LIKE LAWL HEY. Jag har tråkigt. If you haven't noticed. Bleeehh. Haha, hade den mest hilarious middagen man kan ha för ett tag sen. Vi satt och pratade om religion och min familj är verkligen den minst religiösa  familjen man kan tänka sig.

Min styvpappa: Tror du på Gud?
Jag: Not really..
Elsa: GUD?! :o
Elsa igen: Jesus trodde på Gud ._.
Min styvpappa: Ja, han gick till och med runt och sa till alla att det var hans pappa.
Mamma: Elsa, du får tro på Gud om du vill.
Elsa: Ja, fast jag vet inte hur man gör.

Jag dog av garv. Är man lättroad så är man.

me and my lil sis, elsa.


Note: JAG HAR INGET EMOT RELIGIÖSA PERSONER FOR FUCK'S SAKES. DET ÄR DOM SOM HAR NÅGOT EMOT MIG. JUUUUST SAYIN'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0