Piercing.


Hej där. Har suttit och bytt piercing i typ en timma nu. Kom på att jag skruvade åt fel håll - like always! So annoying! Men nu är jag klar med det. Jag har haft hästsko med taggar i en vecka nu. Jag tycker själv att det såg ganska bra ut men problemet är att jag sitcker mig på taggarna hela tiden. Har till och med ett sår åp läpparna thanks to them! :o Men nu har jag i alla fall hästsko med blå kulor. Känns jättemjukt helt plötsligt. Like.. soooft.. o.O Skönt though!

Börjar bli dags för mig att färga om mitt hår. Jag får inte till färgen jag vill ha!

Det här är färgen som jag vill ha! Typ passion-reddish-pink-thingy.. Nu har jag typ orangey-brown. And I don't like it! + Jag har en meeean utväxt. Blondie's comming back. >< Vet inte om ni märkte det men kulorna på den andra bilden är lila och inte blå. Skulle nog vara awesome att ha lila kulor också. Får väl ta och köpa några snart! ^^

 

Off to bed! Love ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0