ouch..

Hej alla. Jag kom hem från Peggy för några minuter sen. Vi hade jättemysigt! Vi låg i hennes säng och åt godis och testade varandra på hur mycket vi vet om varandra. Hehe.. Gick sådär. Men men. There's always tomorrow. :)

Jag fick låna Peggys cykel när jag skulle hem och lilla jag fick för mig att köra like a maniac ner för backen och ramlade. ._. Ouch. Btw Peggy, you're bike's fine. x)

Anyway, nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska snart kolla lite mer på The O.C. Man, I'm in love.


Man måste bara älska min musik. Den är så dålig att den är awesome. Just nu är Augustana, Death Cab for Cutie och Imogen Heap mina favoriter. They're awesome. Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0