ofc..

Hej där. Jag är såklart sjuk. Yay.. =/ This is not my day. Men jag ska försöka att fortsätta att uppdatera bloggen så mycket som möjligt. Men just nu väntar min säng och The O.C. Awesome! :) Skins går på TV inatt också ifall någon kanske hade lust att kolla på det. It's good shit, promise. Jag vet dock inte vilket avsnitt det är. Det dryga med kanal 5 är att dom skriver "de nyaste avsnitten av Skins bla bla bla" och sen så visar dom gamla säsonger. Drygt. Haha, kommer ihåg mitt första Skins avsnitt. Man, I fell in love. Sen dess har jag älskat det. Jag tror att mitt första avsnitt var Season 1 Episode 3.. Not sure though. Det var några år sen. Anyway, have a good one.

Jag ska försöka att bli frisk. ^^ Love ya!







I know what you are thinking... "Woah, what's her number?!" Right? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0