"MILK ME"

Well hi there! Idag var det alltså prao. Det var lite trist, actually to be honest. Men det funkar. Är ju i alla fall inte ensam, har ju Astrid. ^^ Det hände ganska mycket idag. Vissa saker var faktiskt hilarious.. Andra inte. x)

I alla fall, idag blev jag förföljd av mjölk. Jag vet inte varför, men det fanns mjölk överallt. Först skulle vi stå och dela ut kaffe och sånt. Och såklart fick jag se till så att alla hade mjölk i sitt kaffe.. Och inte bara en gång, utan två! Och sen tog mjölken slut och då skulle jag gå och hämta mer i kyrk-köket (jobbar i en kyrka btw). Och då gick jag in i fel port. Haha, typ mind-fuck. Inte kul. x) Sen när jag skulle gå tillbaka med mjölken så passade jag på att svara på lite sms. Och då tänkte jag inte ens på hur fint det ser ut att stå mitt i Stockholm med ett öppnat mjölkpaket i handen och sms:a.. Jag antar att det såg ganska hilarious ut. Sen när vi står och delar ut kaffe igen kommer en engelsk talande kille och bara "MILK ME!". LMFAO! So fucking hilarious. Kyrkan gav bort gratis mjölk. Jag och Asse fick varsitt paket. Men vi tänkte "Let's just leave 'em, någon som faktiskt behöver dom kan ju ta dom". Och då kommer typ Maria (typ vår.... jag vet inte ._. Hon jobbar i kyrkan i alla fall) och hon typ bara skriker "Varför har ni ställt mjölken där?! Någon kan ju ta den!". So funny! Så vi tog med dom ut när vi stack och på lunch och gav dom till en snubbe utanför Punkt Shop. ^^

Bilder från idag:


Här praoar jag.

Våra mobbade mjölkpaket utanför Punkt Shop.

Speaking of Punkt Shop, jag köpte nya piercings där idag! Yay! ^^ Köpte två basics. En med svart och en med silver kula. :) Har velat ha en svart basic labret sedan innan jag ens hade piercing! :D

Love ya ♥

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack :D

2011-04-26 @ 19:32:36
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0