Lemony Snicket's a Series of Unfortunate Events.


Hey there. Jo, jag kollade just på denna film som har ett förjävligt långt namn. Hehe.. Jag tycker verkligen om den här filmen. Men problemet är att jag gråter igenom hela filmen. Och den är inte ens så sorlig, sure den är sorglig. Men inte så sorlig att man sitter och gråter i två timmar. Hmm.. Strange.

Filmen handlar i alla fall om tre syskon vars namn är Violet (Emily Browning), Klaus (Liam Aiken) och Sunny (Kara och Shelby Hoffman). Och deras föräldrar dör i en oförklarlig brand. De tre syskonen tvingas att bo med deras väldigt avlägsna släkting; Count Olaf (Jim Carrey). Well, just watch the movie. x)

Den enda saken jag inte tycker om med filmen är inte filmen själv utan vad som står på baksidan. "...och rösten av en bedragare vid namn Jude Law". Now, många vet säkert att Jude Law var otrogen med hans barns nanny. Det är ingen secret. Men är det de som dom menar på baksidan? För han är inte en bedragare i filmen. But then again, varför skulle han gå med på något sådant? Like WTF? Hmm.. Confusing. o.O

Anyways, kolla på filmen om ni inte redan har sett den. Det bästa med hela filmen är Jim Carrey. En annan sak som är relativt bra är att Liam Aiken was such a cutie back then! *_*

Cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0