It's friday and I think I'm in love..


Hej där. Idag var helt jävla piss. Om jag ska vara ärlig. Men det hade vissa ljusa moments ändå. :) Jag och Astrid fick skit för att vi inte var i stan. ._. Vår engelska lärare Mr. Bryant vart typ helt pissed off. Sen skulle vi äta lunch och Mr. Bryant sa "come and sit with me". Jag, Astrid och Mr. Bryant vid samma bord på lunchen. Awkward? Yessir! Höll på att dö. Vi såg ut som typ teachers pets som hade valt att sitta där. Yikes. Men efter skolan så gick vi till centrum och träffade Daniel. Yay! Han fyller år idag också.. :D Så nu är jag äntligen hemma efter en hård dag i skolan. Vi fick gå runt i olika klasser och joina deras lektioner. ><

Skulle även kolla synen i Vällingby men dom skulle tydligen stänga så det får bli någon annan gång. Men jag passade på att shoppa lite smått och gott! ^^

New in:

Hittade ett par sexiga tights på H&M för 30:- Sweet!

Köpte även två nagellack från mitt favorit märke; Maybelline New York My Varnish. Jag älskar deras nagellack då dom bara kostar 30:- styck och dom håller länge. Älskar starka färger på naglarna. De blåa lacket man ser på bilden är från samma märke. ^^

Och till sist köpte jag med lite filmer hem. Det fick bli The X-Files: I Want To Believe och The X-Files: Fight the Future.

Tog med lite chick flicks som jag kommer att kolla på under helgen också. Jag dog nästan när jag såg The Sweetest Thing på fodralet. That's why I bought them. Lycka! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0