Innan jag går och lägger mig..


Måste jag bara säga en sak:

 

Nästa födelsedag önskar jag mig en sånhär. Fan, jag ska ha en pole. Jag har alltid kännt att poledancing skulle passa mig och jag lär mig ganska snabbt när det kommer till det. Det finns även kurser man kan ta men jag har aldrig riktigt varit tjejen som lär mig saker utifrån vad personer säger till mig att göra. Jag lär mig själv. Och nej, jag vill inte beté mig som ett sexobjekt och det är inte tanken bakom detta. Pole dancing för mig har ingenting med sex eller stora bröst att göra men många får den illusionen pga alla strippor som "pole dancar" aka går top-less runt en stång.

 

Peace och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0