Hemma.


Hej igen!

Har ni märkt att jag skriver typ var sjunde dag "nu är jag hemma från Amanda"? Jag kom på det idag. Det är liksom en viktig del av min blogg då jag visar att jag har ett annat liv som inte innehåller min dator. Typ, i alla fall. Yay me! Kom i alla fall precis hem från hon-som-inte-får-nämnas. Och det tog ju såklart lite tid med tanke på the-middle-of-nowhere-situation. >< Så, hemma nu. Nu väntar några timmars plugg. Känner inte alls för att plugga för att jag vill röra på mig. Jag vill faktiskt städa mitt rum men det går inte för att jag kan knappt gå. Bleeeh, måste äta. I'm falling apart here.

Ttyl, love ya! ^^

Jettefiin, eblumma den (with a hint of sarcasm).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0