FML.


Hej. Sämsta dagen i mitt liv idag. Är fucking trött på alla idioter. Fucking wankers. Gaah. Men ändå, idag sög. Först försov jag mig, sen kom jag två timmar försent till skolan, sen hade jag slöjd och lyckades klämma mitt lillfinger i dammsugaren så jag har en blodblåsa. And it's frickin' gross! Anyways, efter det hade jag hälsovårdskontroll och jag har gått ner 3 kg på 3 veckor. Bajs. Sen stack jag till Kista, missade bussen och sen hittade jag en annan buss och då råkade jag göra bort mig.. Sen på bussen sitter jag och dricker min ananasjuice och då kommer det såklart ett gupp så nu luktar hela jag ananas. Great. -_-

Det där svarta på mitt finger är min blodblåsa. Fuck off. ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0