fkn frogs!

Hej där. Var med Amanda och Sebastian idag men sen behövde Amanda gå. Så jag antar att jag va mest med Sebastian idag. :) Anyways, vi gjorde inte så mycket. Men det var kul ändå. ^^ Peggy ringde mig när jag var påväg hem och jag bad henne att komma och hämta mig på sin cykel. Which she did, cause she's my bitch. Lol, jokes. Men nu är jag i alla fall hemma.. Och jag typ bråkar med min mamma... In some way. Vet inte varför men hon blev pissed off på mig helt plötsligt. Haha, påväg hem så såg jag att det fanns typ grodor över hela vägen. Vet inte varför men jag blev typ skiträdd och sprang förbi dom.. Scary shit. xD


Lol, är en aning trött. x)

Imorgon börjar prao... Verkligen inte sugen alls.. =/ Bleh >< Love ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0