Eshays bra.


Hej där alla läsare (verkligen många idag - fast nä). Jag bloggade inte så mycket igår och det beror på att jag åkte hem till Amanda och slaggade där. Och dom har tyvärr ingen dator at the moment så jag kunde inte blogga. Men nu är jag hemma i alla fall. Jag hade en jävligt seg och jobbig dag i skolan idag. Hade som tur lite "ljusa" moments här och där... ^^ Never mind that. Jag åkte hem idag efter skolan istället för att vara med kompisar för att jag inte har varit hemma på länge och jag saknade lite saker här hemma. :P Tänkte att jag skulle ha åkt med min mamma hem från hennes jobb.. Det gick väl inte så himla bra though..

Jag: *ringer mamma*
Mamma: *svarar inte*
Jag: *ringer min mamma igen*
Mamma: *svarar inte*
Jag: *ringer min mamma igen för 1754376 gången*
Mamma: *svarar*
Jag: Vafan svarade du inte för?!
Mamma: Jag är i england...
And I'm like: *in my head*FUCK YOU VAFAN ?&€&€E&%#W#%€&/*in my head*

Så nej, jag fick inte åka med henne. Bleh. Men men. Who gives? :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0