Tröött!!

Hej alla! Vaknade för 45 minuter sen, kom precis ut från duschen. Måste verkligen börja att gå och lägga mej i tid, azzå det funkar inte, jag sover på lektionerna hela tiden. Orkar inte.. Jaja, va uppe igår och läste en bok som jag fick när jag fyllde år som heter ''The Grave Yard Book'' och den verkar vara fett scary! Läste bara dom första fem sidorna, jag va så trött att jag somna hela tiden. Och ja, den va ganska hemsk. Neil Gaiman (thihi, nästan som Gay man) har skrivit boken. Neil Gaiman är och författare till boken ''Coraline'', har inte läst boken men jag har filmen hemma, den är en aning creepie! Så men aa, thats about it! Love ya♥



The Grave Yard Book



Coraline



Coraline, the movie





Hejdå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0