Stan idag!

Hej alla! Har precis ätit middag och efterrätt, typ friterad banan som vi gjorde i ugnen :P.. MUMMSSS! Och nu sitter jag och online shoppar! Kuuuuligt! Fast problemet är att jag köpte för 800 nånting den här veckan och sen ett par skor idag, call me a shopaholic! Sååå ja, mm.. Men problemet i sej är inte att det kostar, utan att jag köper skiiitamycket kläder men så andvänder jag inte så mycke av det! That's da problemisio! Va i alla fall i stan idag med mammi och syrra! Det va kul, åt lunch och shoppade! Fast jag köpte bara skorna! Som tur är! Sååå ja, ska njuta av min lördag! Ha det bra alla! Love ya!


Jag idag! :










Liiite ego varning!!


Här är mina skor ocskå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0