Pojken I Den Randiga Pyjamasen..

Hej sötnosar! Såg precis ''Pojken i den randiga pyjamasen'', fett sorglig, faan vad hemsk film azzå! Och tänk, det va länge sen, som det var World war II, bara några år sen.. Azzå shit, jag ville verkligen att filmen skulle sluta bra men jag kände liksom på mej redan från början, att det inte skulle vara ett happy ending :(.
Trailern,,


 Så i alla fall så är det dags för lilla Ida att sova nu.. Ska dricka upp mitt te och borsta mina tänder, skönt! Älskar att borsta mina tänder, förutom när jag precis har tagit in tandkräm i munnen, då kan jag spy upp den ibland. Eller ja, jag har ju inte svalt de eller nåt men jag får kräk-reflexer av tandkräm, helt enkelt! Så jaa.. Hade jättemånga läxor men sen kom jag på att jag inte hade det, peeeeuuuw! Så jag har bara chillat och... gråtit :'(. Azzå filmen va som faan sorglig. När jag såg i slutet och fattade vad som skulle hände börja jag bara böla, verkligen inte kul. Så jag får väl kolla på porr för att radera det från hjärnan, HAHAHA, bara skoja!  Hihihi.. Ja, men då så! Inte så mycket mer att säga, sov gott alla mina skönisar! Och forsätt att lääsa! Jag uppskattar det grymt starkt :)


Fina bilder va? (Yeah, right..) Haha, lilla jag just nu! Love ya♥

Kommentarer
Postat av: Taraldstella

i love this page keep it up.

2011-04-12 @ 14:40:41
URL: http://taraldstella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0