Nu är jag fjortis!

Jaa, nu är det över, min dag. Men jag har verkligen försökt att spendera den så bra som möjligt! Nästa år fyller jag år på en lördag! Det blir ännu mer awesome!! Just nu så kollar jag på mitt favo-avsnitt av Charmed som heter The Wendigo! Det är ganska lääskigt faktiskt, men det är mitt favo! Hann inte att se mina favo-filmer mendet får jag väll göra någon annan dag :) dom finns ju kvar! Okej lista på vad jag fick idag:


  • En rosa plattång med kristaller, man kan också locka håret med den.
  • En shoppingrunda med min mamma och valfri syrra (väljer såklart Anna, vill inte ha med mej lill-blondie-miss-bitch) och då får jag ett par converse eller andra skor!
  • Tre hundra spänn från mormor och morfar.
  • En bok ''The Graveyard Book'' från Anna + en Toffifee ask.
  • En till Toffifee ask.

Jaa, typ det. Men jag har fortfarande present kvar från kompisar och min pappa! :) men det handlar inte om att få saker, det handlar om... ehm.. . ehm, äh! ja vettifaan men det är kul att fylla år! Love ya♥



 


Kolla dom första minuterna! Chramed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0