Me? A hot mama?

Tja alla! Idag ringde Katja:

Katja: Hej Ida! Vill du ha en sköldpadda?
Jag: En sköldpadda?
Katja: Jaa! Jag skulle vilja ge dej en sköldpadda när du fyller år!
Jag: Jo du Katja, det är en sån där fråga som jag får varje dag!
Katja: Haha, din mamma måste bara säga ja!


Men det låter kul :)
Fast.. Jag kollade på nätet och de stod att dom blir 30-40 år gammla! Det är jääätelång tid, men jaja! Då hinner man lära känna dom och älska dom ;)
Fast jag har ju redan Malou, Penny och Cassie att ha en till skulle vara lite jobbigt med en till.
Och sen att dom lever länge.
Och jag har ingen plats för ett stort akvarium på mitt rum. Men man kan ha dom på andra ställen, poolrummet, under trappan och aa..., men jag vill ha min bebis nära mej inte under trappan =/.
Den ska heta Blastoise, Shell-Shocker eller wait for it... Hunter ;D Fett grymt!
Ajja dags att sova :) natti natti



Kan jag vara en mamma till en sånhär liten sak, men dom blir större, 30-40 cm!!
Love ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0