Idaho dissar FRIDA.

Hej alla! Sitter och bloggar i vardagsrummet på CYPERN! Det är verkligen skönt att vara här, efter att ha flygit hela dan med Little Miss Sunshine -.-, haha men det går nog ändå!

Jag har läst FRIDA-tidningar i fem år, mist. Och jag köpte en idag att ha på flyget. Och jag tycker inte om vad FRIDA har blivit. Det var stavfel, missade ord, jättemycket knas! Och sen så hade dom gjort någon ''Kompis special'', som var tre sidor lång. Och det stog inte ''Va med dina kompisar mer, blablabla!'' utan det stog ''Hur man märker att sin kompis är falsk och hur man blir av med henne''. Man ba: What a fuck! Azzå, dom skrev typ, ''Om din kompis gör det eller de så bör du faktiskt dumpa henne!'' Det är ju inte bra! Thats crap! Man kan liksom inte skriva ''Om din kompis snackar skit om dej, dumpa henne'', för vad händer om allt bara va en miss, en stor miss. Azzå shit happens, och antingen kan man låta det ligga och känna den äckliga lukten resten av livet, eller så kan man torka upp det, spraya lite air refreshener, och leva! Om ni inte har läst det här nummret av FRIDA, gör det, det är den med Taylor Swift som omslag, jag säger bara, om man följer dom tipsen, så har man inga vänner kvar. Love from Cyprus! Love ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0