Gonatt/Gomorron, whatever!

Ska sova nu är skittrött, jag är såå jävla arg på mej själv. Jag är helt beroende av facebook, det suger faaan! Typ ''Aah, nu måste jag börja med mina läxor'' *går in på facebook*! Det är så jävla jobbigt, så, imorn ska jag inte logga in alls! Hahaha, lycka till säger jag bara, man borde ha ett jääääääääättelååååångt lösen så att det tar skitlång tid att komma in, det ska jag fan prova! Jag tror att jag är klar med franskan! Första gången jag tränar på det och jag kan hela skiten, fotografisktminne, jag visste att det skulle vara bra för något, så nu sitter det intryckt i mitt huve! Yeay! Ska sova nu, sov gott people! Love ya♥


Hahahaha! Man kan ju gissa om jag hade tråk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0