du gjorde det bara värre.

du sa en månad det räckte inte.. du knullade ju bara upp hela skiten vi kallde för vänskap. jag lägger mej här, okej? vet inte om du läser överhuvudtaget men.. who gives a fuck?! orkar inte mer. säg bara förlåt. så har sårat mej mer än fem gånger och ganska hårt. du blev arg för en liten sak. asshole.


 
 Hej alla snorkråkor! Jag är så jävla utråkad att det inte är sant hade så tråkigt att jag fick google translate att säga ''vill du suga min penis'' för det är sånt man gör när man har tråkigt. Så jaa, jag ska göra klart pissläxan och sen bara sova, buuuhhuuuu kommer inte få sova alls!
aaaaaah guud va jag hatar att gå i skolan!! hatar det, nej det är inte heeelt sant för jag har många underbara vänner men under det ligger en äcklig stinkande sörja som vi kallar skola =/. Och så finns det några som sprider falskt. Vet inte vilka det är men jag försöker verkligen komma på det. Idag tvingade min mamma mej att se på haj-terapi så jag kan få bort min fobi men det är verkligen inte lätt. Ska plugga nu, love ya! ♥


gammal bild från sexan, tiden när jag inte jag visste vad läxor va för nåt.


jag och katja när vi gick på kebne

ahahahahahahaha klassiker! ''Katja du har en mygga där!'' ''Slå den!'' ahahaha

små vi va!!

saknar!



jag i spanien
 
kärlek till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0