A dream is a wish your heart makes..

Hej alla! Har fortfarande inte gått och laggt mej än, så det blir nog inget av det. Måste ändå gå upp om en timma eller så :P! Kollar runt lite på youtube och sånt och jag kom på hur jävla mycket jag saknar att vara ett barn! Jag kom ihåg när jag va 7-8 nånting så när jag kom hem från skolan så sprang jag upp till mitt rum och satte på ett dinsey-film (vi har/hade typ alla). Men istället för att sitta och kolla på film så stog jag på huve i min säng, och azzå det va liksom 1½ timma. Utan att gå ner. Men när jag väl hade börjat att göra det så kunde jag inte sluta. Det hade liksom blivit mitt sätt att kolla på film och koncentrera mej, så jag bara stod på huve. En annan grej jag kommer ihåg att jag gjorde, har ni sett på filmen ''Dinosarierna''? Den kom ut när jag va typ fem? Men jaja, aa den handlar om dinosaurier (ofc) och då va det typ t-rex, ni vet? Aa och den skrek jättemycket i filmen, hela tiden den var med. Och typ tog i ända längs ner i halsen och skrek. Och så åt den andra dinosar. Så jag tog typ kladdkaka och en skål med vatten upp till mitt rum och börja leka dino. Och jag typ åt kladdkakan men hela ansiktet och börja skirka som en dinosaurie, azzå jag va ju faan sjuk som ett barn, bra att jag är botad. Men i alla fall så saknar jag att kunna kolla på disney-filmer och sånt, fast många av dom är mina favvo filmer! Men jag sakanr det såååå mycket! Speciellt ''Askungen'', jag älskade den filmen!! Och jag älskade också låten ''A dream is a wish your heart makes''. Men jag har hittat en sak som jag så gääärna vill köpa som gör att jag alltid kan komma ihåg Askungen..



Sååå jävla klockrent fin!! Den är Disney Couture skapad och så står det ''A dream is a wish your heart makes'' runt om! Såååå vacker! Den kostar 400, inte såå jättedyrt men ändå :P

Här kommer lite andra filmer jag tycker om från min olyckliga barndom:



Hahaha! Det här är nog fortfarande en av dom bästa!


  LOL, gammal! Älskade den! Gör det fortfarande :$


/>Den här började jag se på när ja va sju, typ och har aldrig slutat

En film som jag va skiiträdd för är Snövit, är faktiskt en av dom läskigaste filmerna fortfarande, men faaan den är läskig!

Okej, har gjort ett väldigt långt inlägg, men klaga inte! Love ya♥



Hahaha, ni måste tröttna på alla bilder jag lägger upp, men jag vill bara att ni skulle se ungefär hur jävla tröött man kan se ut =P


Kommentarer
Postat av: fanny bästa!! <3

hot babe!! :D<3

2010-09-21 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0