Test

Hela ditt namn: Ida Marie Agnes Carlsson Nilsson (haha, fyfaan!)

Smeknamn: Idaho, Ido

Jag älskar: Att simma under vattnet och känna dom kittliga bubblorna mot mej

Jag hatar: Det äckliga, klinkande ljudet som låter när man häller upp vin, usch!

Musik jag lyssnar på: 3OH! 3, Hey Hi Hello, och typ allt!

Favvo att äta: Pigelin, ketchup och lingonsylt (inte tillsammans då)

Favvo att dricka: Tranbärsdryck från Willy:s och Coca-Cola!

Tändande: Långa eller korta killar, inte jämnlånga alltså och mörkhåriga!

Otändande: Matcho, killar som försöker vara roliga, elaka killar och allt för snygga killar!

Fobier: Altophobia, Catapedaphobia, Coulrophobia, Ophidiophobia, Pnigerophobia, Selachophobia, Claustrophobia! Sök på dom!

Bästa film: Gone in 60 seconds, Blades of glory, American Virgin och The road to El Dorado!

Läskigaste film: Lesbian Vampire Killers och Snövit (har ni sett snövit eller?!)

Bästa låt: I'm still here och Blame it on the pop

Lite konstiga saker jag gör: Jag håller alltid för näsan när blir rädd, jag kollar alltid ner i toaletten efter att jag har varit inne på toaletten, jag håller alltid för öronen när jag spolar på toaletten och såå mycket mer!

Naturlig hårfärg: Mörk blond

Något som många inte vet om mej: Jag spelar GTA och är grym på det!

När jag blir stor vill jag bli: 4-6-barns mamma och riksläkare (coroner)

Hur jag såg ut när jag var yngre:


Haha! Jag var sju där :P

Jaa, de va väl det! Va så många som hade frågat efter mer om mej så jaja!




Love ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0