Thursday, that is



Hej alla! Torsdag idag. Skönt med fredag imorn då! Jag ville ta den här tiden till att prata lite om: snöbollskrig. Jag älskar snäbollskrig när jag kör det med schysta personer och när jag verkligen vill. Tro inte att jag vill ha det, bara för att jag står ute i snön. Jag hatar att bli mulad. Har ett ganska jobbigt minne från yngre år då en pojke (nämner inga namn här) mulade mig hårt. Kan säga att det blev ganska blodigt. Inte kul alls. Jag tycker alltså inte om snöbollar, mulningar, om jag ska vara ärlig så tycker jag inte om snö what so ever. Så ett riktigt bra tips; fråga alltid först. Låter himla löjligt. Men det är nog bra, ändå.


Lite normala bilder från idag. :P






Skulle äta pizza-sallad, men jag kunde inte få upp börken! Fuck..


Ska gå och hämta banan fro-yo från frysen! Yummie ^^


Love ya!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0