The Descent

Hej alla sötnosar! Kom precis hem efter två dagar och en natt med babesen själv! Vi gick Halloweens vanliga Trick or Treat. Det verkar som om Sverige har glömt bort den fina traditionen, men vi lyckades ändå väldigt bra med att ta hem lite (väldigt mycket) godis! :D Och det var ju super! Vi var alla väldigt fint klädda. Jag som en död hora, Astrid som en corpse bride, Ida Xing som en död school girl och Amanda som ett arm-skärande emo! Extremt underhållade för personer på tåget, i alla fall. ^^


Hemma hos Astrid skulle vi se på en film i skräck-genren. Vi valde då att se på The Descent. Tyckte dock att filmen var för jävlig, så jag somnade, med Ida Xing mellan benen (haha). Kunde vara en bra film, säkert. Men pallar man inte så pallar man inte. :)



Intressant?


Vet inte riktigt om jag tycker det, jag sov ju genom allt!

Love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0