Saturday!



Hej alla! Kom just hem från Amanda. Guess what? Jag gick hem! Hela vägen hem! Det är.. *kollar på google maps*  typ 4 km! Det är ganska mycket, i den här kylan anyways. Var i alla fall med Peggy, Amanda, Astrid och Daniel. Jag och Peggy skulle åka hem till Amanda. När vi gick av bussen så såg vi att dom gick på samma buss! Så vi tog bussen med dom. Dom skulle tydligen åka tåg. Så det gjorde vi med. :) Bara åka tåg. Ingen destination eller nåt. Bara åka. Mysigt. Vi gick av vid Farsta Strand. Sen gick vi runt där ett tag. Och tog tåget mot Alvik, eller vi skulle hinna med det som kom. Men det var bara Daniel som hann. Haha, så vi väntade på att han skulle komma tillbaka och sen stack vi tillsammans, mot alvik. Jag och Peggy var så kissnödiga, det fanns inte ens! xD När vi kom till Farsta Centrum så såg vi McDonald's och jag och Peggy bara "TOALETTER!". Så vi sprang av tåget och ner till centrum. Och vi hade då ingen aning om vart det låg någonstans. Vi bara sprang. Alla toaletter kostade en femma. Och vi hade inga pengar. Så efter att ha letat i en halvtimma efter en toalett så höll vi på att kissa på oss. No jokes. Så vi sprang upp till "skogen" precis vid tunnelbanan och pissade. Fan va nice det var. Seriöst! Sen så drog vi då till Amanda igen. Och bara hade mysigt. :) Sen var det dags för mej, Peggy och Daniel att sticka hem. Fast min och Peggy's buss skulle inte komma förens om 20 minuter. That's where the walking comes in. :P Så vi gick. Jag frös så mycket när jag gick hem till mej från Peggy's så jag tog in mina armar i jackan och lät ärmarna hänga lösa. Måste ha sett ut som ett special child. No doubt. Känner att jag har skrivit rätt långt. Och tråkigt, if I may add.


Sorry about that! Love ya♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0