R.I.P

Jag kollade till mina möss för en stund sen. I förra inlägget sa jag att förändring är bra. Men jag vet inte om jag tycker det längre. Det här är verkligen en förändring, för att mina möss... Finns inte mer..

Jag kommer alltid att komma ihåg er, älska er. När någon säger ''jag ska älska dig till döden'' så fattar jag inte, för mig försvinner dom känslorna aldrig. Döda eller levande, ni finns alltid. Kanske bara inte på samma sätt. Jag hoppas att ni har det bättre nu. Är bara ledsen att jag inte kunde göra mer för er. Kom ihåg att jag älskar er. Och ta hand om varandra. Ni var alltid så söta tillsammans.

Jag älskar er.



Cassandra Reepicheep Shadow Karma


Pennywise Snowball Rubyslipper Karma




Forever..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0