Malou min söta gris!



Hej alla! Tänkte att jag skulle göra ett sista inlägg innan jag drar igång pluggandet! Just nu så sitter min lilla bebis Malou i mitt knä. Hon är så söt! ^^ Och hon har blivit mycket snällare (och fetare) på den senaste tiden. Guuulligt! :)







Malou Stella langar sexy pose!

Men visst är hon bara helt ubersöt? Det har varit lite tomt i vår lilla familj sen Penny och Cassie dog. Men det går bra ändå. Vi båda saknar dom, väldigt mycket. Men dom mår nog bättre nu. Det hoppas jag, i alla fall. Jag håller med, det låter väldigt löjligt att jag snackar om mina husdjur på detta sätt. Men dom var ju mina barn. Och jag älskade ju dom djupt. Och nu finns dom inte mer. Värt att vara lite ledsen för, tycker jag.


Ska gå och ta ut mina linser. Sov gott alla! Love ya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0