Godnatt!

Äntligen får jag sova, har städat klart mitt rum!



Tadah! Haha, jag driver bara! Mitt rum ser ut så här en gång per år.

Och här är ett litet roligt fakta: Mögliga nudlar luktar jordgubbs yogurt! Ska inte ens berätta om hur jag fick reda på det...


Så, jaa. Nu blir det raka vägen mot sängen min! Kommer sova jättebra, haha (hoppas jag) :)


Min pyjamas för inatt!
Är ni också så att ni behöver ha matchande pyjamas, om ni ens använder? ;)
För mej är det i alla fall så, jag sover bättre med matchande pyjamas, helt enkelt!


Hittade roligt smink på toaletten så jag sminkade ''blod'' i ansiktet.
Det går inte bort -.-, fab! Har tvättat typ sju gånger, det funkar inte :P

Önska mej lycka till!

Love ya och sov gott♥


Kommentarer
Postat av: Frida- i Australien

haha. åtminstone är det ju halloweentider, haha. alltid något



sv. tycker definitivt du ska åka iväg senare, ifall du fortfarande vill då vill säga ;)

2010-11-02 @ 08:33:41
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0