Freaky tuesday



Hej alla! Tisdag idag. Man säger ju att på tidagar så mår man sämst. Men idag var en ganska bra dag. Helt okej! Först va det skola. Och efter det gick jag och Peggy och köpte glass. Inte vanlig glass. Utan paketglass. Och då gick vi runt i centrum med vår glass. Sjukt roligt. Och alla bara stirrade. :) Sen åkte vi till Vällingby, eller jag gjorde det i alla fall. Skulle kolla linserna och sånt. Men det visade sig att det inte behövdes. Så då gick jag till H&M. Köpte för 406kr.. Men det roligaste var mannen som stod i kassan. Det var en 50-60 årig man som passar perfekt som försäljare på ställen som Harodd's och liknande. Hängiga kinder, back slick, velvet vest - The works. Och från ingenstans så började han att sjunga Somewhere over the rainbow.. Jag kunde inte sluta och fnittra. That really made my day.



Love ya!



Jag idag!

Man kan bara älska låten! Alcohol - The Millionaires


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0