Brrr!

Varför ska det vara så kallt för? Varför?! Azzå jag blir så arg på vädret ute! Det går bara inte. Faan. Det är kallt överallt, till och med i duschen! Och jag fryser så himlans mycket och jag vill seriöst bara krypa ner i en svart, varm håla. Men nej, jag ska ju till skolan idag. Faan. Hej jag heter Ida och jag skulle ge bort min ena njure för att få spendera den här svinkalla dagen med att sova i min varma, sköna säng! Vill inte gå ut! :'( Seriöst, jag kommer att gråta snart. Fryser så himla mycket. Azzå jag skakar så mycket så att jag får ont i ryggen. Buh-hu! Det är så synd om mej! Haha, nej jag driver. Inte om att jag fryser, men om att det är synd om just mej. Det är ju synd om oss alla som ska ut idag. Tycker jag, i alla fall. Om man nu inte råkar att älska snö och slask och is på vägen som orsakar trafik olyckor varje dag.


Så jaa, det är så jag tycker om snö och vinter.



Love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0