London here I come - again!

Tja alla superduper sööta läsare!!!
Jaa, nu är det ju ett tag sen jag har bloggat, två veckor (sorry!).
Som ni alla vet så ska jag, mammi och Anna åka till london för att shoppa i två dagar, och det kommer att bli AWESOME!!!
Har redan kollat in newlook.com (en av mina favvo affärer) efter nyheter och sånt och dom hade asa snyggakläder!!!! :D



Fett nice tröja!!!


I <3 this dress!


Jag hoppas att dom har den här annars döör jag!


Det är aldrig fel att ha en hotie på sin tee XD


Såå söt!


Retro please ;)


Gulliga ju!

Jaa det fanns jätte mycket mer men det är vaa mina favoriter jaa men ha det braa alla LOve yA //Idaho (not hoe) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0