The X-files...

Okej, nu har det varit helg och min syrra anna skulle till stan och shoppa med min bästis egentligen skulle jag också åka dit men sen fick jag ont i huvet och då gick jag hem. När jag kom hem så sa min styvpappa att vi skulle åka till media markt så då hängde jaa med.

När vi kom dit så hittade jag Arkiv X säsong 1 och ville bara haa den och då fick jag den, den kostade ju typ inget men det är ju alltid kul att få saker :P. Anyway nu är det måndag och jag har snart sett klart alla 24 avsnitten det är typ ett helt dygn med Arkiv X!!! Men den är ju jättebra ;).

Något nytt... Ja juste!!! Min mus, Pennywise är kanske en kille och det är ju inte alls bra för hon/han går runt och juckar på stackars lilla Cassie (jag tog det namnet från skins) och dom kommer att föröka sej som kaniner :O, och det vill verkligen inte jag! Jaa nu ska jag sova LOve yA ^^ ♥


 
 En bild från nyår jag grävde upp <3 Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0