Honda jazz!!!

För typ en vecka sen när jag och mamma åkte till jobbet och skolan så såg jag världens sötaste bil! Och då tänkte jag bara ''en sån vill jag ha när jag får körkort''!!! Den såg ut så här:                                     Världens sötaste!!!  ♥

Okej men jag ska fortsätta med The Sims 3. Åh juste! Om två dagar kommer The Sims 3 AMBITIONS! Och det kommer nog vara skojsigt (jag vet, jag låter som en nörd men det är faktiskt kul om man inte har nåt att göra och det är också ganska bra för regniga dagar nu när det är sommar). I spelet får man styra simmarna på jobbet, och det finns massor av nya karriärer att följa som till exempel tatuerare (simmar kan också skaffa tatueringar), artitekt och stylist med mer! :D
 
LOve yA //Idaho (not hoe) ♥ 


Kommentarer
Postat av: Vegardinga

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:25:53
URL: http://vegardinga.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0