Grey's Anatomy

Hej alla heta jävlar!
Fett sorligt avsnitt av Grey's Anatomy! Gråter hela tiden :'( hemska människa! Jävla ''Mr Clark'' hatar honom...
Iallafall så idag har varit en vanlig tråkig dag... Jag vaknade runt klockan tolv och åt typ tre päron, hihi... Sen så gick jag ut i solen och solade medans jag läste ''Wicked'' (baserad på ''the wizard of oz'') i typ en timme, sen gick jag in. När jag kom in så såg jag en dokumentär om blinda ungdommar som fick mej att tänka. Tänk om man föddes blind, man hade aldrig kunnat lära sej färger eller se hur man själv ser ut. Det var en som hette Selina som hade vaknat som blind när hon va tio, bara över en natt så kunde hon inte se något... Vad som än händer så tänker man nog alltid för sig själv ''varför just mig'' men tänk hur tur ni har! Ni är inte blinda så ni kan läsa min blogg! Grattis!

Sitter jag och gråter och försöker skriva en packnings lista till gran canaria och finland, ha det bra mina sköna bönor! LOve yA //Idaho (not hoe) :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0