Kissie?!

Hej sötisar!
Jo, jag sitter och kollar på kissie's video bloggar på youtube och jag säger bara en sak: stackars henne!
Azzå jag menar vafaan ska man låssas vara sej själv??
Låter inte det bara idiotiskt?!



Vadå ''leka fjortis''? Palla att man härmar sej själv... -.-

Stod en kommentar på youtube ''Kan inte du bara gå och dö? Snälla?'' 28 personer gillar det, haha..
Jag bara börja garva,, jag menar, det kan väl inte vara så svårt för henne att dö? Somnar hon på fel sida så kvävs hon ju av vattenmelonerna hon har tryckt in i brösten, stackarn...

Har ingen aning om vad det här är för random inlägg men det känndes som att jag behövde få det sagt ;)
LOve yA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0