Kat? Ja tack!

Hej alla snyggingar! Vaknade tidigare idag, gick och la mej 05.00 och gick upp 10.00 men det gör inget, så har jag duschat och fixat mej lite. Ska nog ta och åka med mommie och köpa mat, det är faktiskt skitkul! Och idag kommer också Katja! (yey)! Så vi kommer nog ha skitkul! Så ja i tidigare inlägg lovade jag att lägga upp lite bilder så här kommer dom:



 
 Trillingarna Ida slår tillbaka! hihihi
 
 
 
hahaahaha, skiiitfiin!


Jag och Elina lekte vid lekplatsen på landet :)



Elsa ritade en sååå fin bild på oss!


Längst till vänster har ni syster Anna och brevid henne Elina och sen Elsa och jag är en där stora flickan (?)


Bild på mej :)

LOve yA ♥


Kommentarer
Postat av: fanny bästa!! <3

guulisss!!!! :D <3<3<3<3<<3<3<3<3<33<3<

2010-08-04 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0