Herregud Ida...

Gick precis igen min hylla (haha, vet vad ni tänker, inte den hyllan) med böcker och såg Kill me kiss me längst in helt dammiga så jag börja läsa dom... För dom som inte känner mej så gillar jag manga (inte lika mycket som förut, men aa) och min absoluta favorit är Kill me kiss me 1-5 som handlar om lite allt möjligt, kärlek, slagsmål, heta killar som slåss och min favorit: heta killar som blir slagna... ;) Men som vanligt när man har läst klart serien så är man ju helt galet kär i Ga-Woon Kim och Jung-Woo Im (som jag föreställer mej ser ut som Jeydon) och sånt blir ju alltid jobbigt för egentligen så suger det ju att vara kär i en serie-figur, och jag lovar, det händer för alla!



Ga-Woon (men ärligt, whats not to like about him?) Heta jävel! Haha



Azzå visst är han sööt,, JUNG-WOO! <3

Kommer ihåg vilka jag va kära i när jag vaa liten:





Blastoise! (ja, jag vaa kär i en pokémon)


Taran... (från Taran och den magiska kitteln) ville vara hans Prinsessan Eilonwy ;)


Lite Herkules skadar ju inte heller, eller?? =)


Och till sist: Jim Hawkins, från Skattkammar planeten, man fick slita mej från teven :D

Och en sak till bara, om ni undrar hur jag vet deras namn och sånt så är det delvis för att jag dreglade över dom, hela min eländiga barndom,, men också fotografiskt minne... Btw; Hittade bästa citatet ever!

"Drink away all your pain and sorrow and fucking dance like there's no tomorrow"

Ajja ska sätta på en film (inte på det sättet) ha det bra alla!

LOve yA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0