Sjuuk idaa!!

Hej alla!! Idaa var jag sjuk och dee vaa inte roligt!! Jag vaa barnvakt åt min bitch-syster och hon vaa en pain-in-the-ass, azzå dee är svår att vara sjuk men sen ska man städa sitt rum och taa hand om henne!! Och sen ringer mamma och säger att vi har en tid hos doktorn såå dåå måste jag vixa Elsa (hund tjejen på engelska) och sminka mej och byta kläder och fixa håret. Och sen kommer mamma och dåå åker vii och sen när vi kommer dit såå kommer vi till ett litet rum och sen säger dom att vi ska följa den gula stigen, follow the yellow brick road (wizard of oz) och sen kommer vi till vår docktor och de är alltid en man!! Och han sitter bara där och pratar och såå lägger Elsa värsta fisen och docktor-killen märker faan inget. Sen behövde jaa ta blod prov i armen och jag hatar det!!! Och efter dee så blir det mcdonald's och shopping i mina jag-är-sjuk-byxor, fett pinsamt! Okej nu ska jag gå och lägga mej Love ya puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0