Jätte trööt!

Usch jag är så jävla tröööt känns som om jaa har varit uppe i en vecka. Idaa vaa de början på en ny termin och jag kan aldrig sova innan såå jag fick tre och en halv timma sömn och så fort jaa vaknade såå var de lång dusch och en stoor kopp kaffe. Azzå jag vill somna nu men problemet är att jag kommer säkert att vakna mitt i natten och sovit klart och dee går ju inte!! Och såå försöker jag gå ner i vikt och det går framåt (typ inte :P). Men det gick bra idaa, de va som om ingen tid alls hade gått som om det bara hade varit en liten två dagars helg!! Och jaa har inte träffat någon av  mina kompisar (bara min kära Elina) på hela lovet. Men jaa hoppas att den här terminen kommer att bli kort som faan och lätt (like if) :D

 

LOVE YA <3 XOXO!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta banta dumhuve! Du är fin som du är! smalare än mig.. Sluta! inte bra ida älskling!

2010-01-11 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0