Hej alla sköna bönor!!

Idag vaa dee lördag och den vaa okej jag min mamma och mina systrar åkte till willys och köpte mat (mest godis) hehe ;D.
Och sen gjorde jag ingenting bara spelade the sims 3 och jaa inget!
Men sen skulle vi äta och efter det så hade jag och anna film kväll och såg på båda Narnia filmerna som jag älskar (Skandar Keynes spelar Edmund) !! Och han är typ inte mee i nån annan film så man får passa på att glo på honom när han visas hihi. Annyway såå vill jag inte gå till skolan på måndag för vi har idrott då och jag har fett ont i mina knän och min doktor vill inte ge mej ett fucking nåt så att jag slipper idrott föralltid hahahaahahhahahah!!!


LOVE YA // IDAHO (NOT HOE) <3


Kommentarer
Postat av: Peggy :D

Du måste till skolan gumman :D fast jag ska inta till skolan idag så det skulle vara roligt om ingen av oss gick :D :D hahaha...nej gå till skolan :) <3<3<

2010-01-18 @ 07:48:19
URL: http://strawberrees.blogg.se/
Postat av: Peggy :D

Äskar dig jätte mycket!!

2010-01-23 @ 14:44:31
URL: http://strawberrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0