FUCKING HELL!!!

ALLT SUGER!!! JAG BRÅKAR MED MINA KOMPISAR ELLER OM DOM ENS ÄR MINA KOMPISAR OCH MIN PAPPA SKA FLYTTA TILL NORGE - IGEN! ÅH SÅÅ ÄR JAG SJUK OCH EN AV MINA MÖSS DOG IDAG!!! KITTYFOOD BLEV SJUK OCH JAG HADE BARA HAFT HENNE I MINDRE ÄN TRE VECKOR... MEN NÄSTA VECKA SKA JAG FÅ EN NY SÅÅ PENNYWISE FÅR VARA ENSAM EN VECKA OCH LÄRA SEJ KÄNNA MEJ. JAG ÄR JU TYP HENNES ADOPTIV-FÖRÄLDER OM MAN TÄNKER EFTER SÅÅ TEKNISKT SÄTT DOG ETT AV MINA TVÅ BARN IDAG MEN PENNYWISE ÄR SÅ SÖÖT SÅÅ JAG HOPPAS ATT HON KAN BÖRJA LITA PÅ MEJ SNART. :) LOVE YA <3

Kommentarer
Postat av: Peggy :D

Gumman! jag vill inte att vi ska vara arga på varandra för en så liten grej! Ledsen för din skulle kitty food finns i himlen nu... Älskar dig, finns här..

2010-01-28 @ 21:12:25
URL: http://strawberrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0