Tuesday's gray



Hej alla! Tisdag idag! Det är choice nu på IESJ. Jag fick Walk, Bake and Movie. Idag skulle det då vara walk. Vilket innebär att man ska gå runt i stan och kolla på körv som hänger i stånd (misstolk, någon?). Jag kom inte ihåg så mycket av förra året när jag gjorde detta. Bara av att det var väldigt kallt och att jag blev kissnödig och fick springa runt och leta med Sara efter en satans toalett. Lite jobbigt var det allt. Så jag fick min mamma att sjukanmäla mig idag. Så jag slipper det. Istället ska jag tillbringa min dag med den underbara Amanda.. Kul :)


Hoppas att ni har en mysig dag. Love ya



Jag och Amanda. Kärlek till dej tjejen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0