Knäckt!

Yeeay! Mamma är knäckt. Jag fick henne. Moahahaha! Jag frågade henne när hon kom hem:
Jag: "Mamma, har du tänkt på piercingen idag då?"
Mamma: "Nej, det är jag inte gjort"
Jag: "MEN SNÄLLA MAMMA FOR FUCK'S SAKES"
Mamma: "Fråga Johan"
Jag: "Ska jag fråga min styvpappa om jag får ta labret piercing?"
Mamma: "Ja, han är ganska bra på att övertala mig"
Så jag frågade. Han sa att det såg ganska rimligt ut. Så han är med på det. Och det är mamma också. Hahah, jag visste att du inte skulle kunna motstå mina puppy eyes! Sucker! :D Men nu har jag ett litet problem. Jag måste nog ta det den här veckan om allt ska funka. Men om det blir fucked up, vilket är ganska stor chans, så kommer jag att förstöra min jul. Men om jag tar senare kanske jag har en infektion på nyår. Och sen efter det så kommer ju skolan. Och vi börjar den 10 januari, skulle jag tro. Så jag vet inte hur jag ska göra. Men det ska förihelvete bli gjort. Fast en liten sak. Min mamma sa just att jag inte får ha ring. Bara stud, that is. Bajs, men aja. Never mind that. LIP PIERCING, HERE I COME!
Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0