JULKLAPPAR!


Nu är vi klara med julklappsutdelningen. Det blev riktigt lyckat. Jag fick jättemycket fina saker. Och alla stod på önskelistan. Fick såklart inte allt på listan. Jag hade minst 50 saker på listan. Så det kanske inte är så konstigt. Jag är ganska säker på att jag lyckades rätt så bra med dom julklappar som jag köpte. I alla fall så ska vi åka fem timmar till nedre delan av sverige imorn. Ser inte fram emot resan direkt. Det är ganska trångt att sitta i en liten bil och dela baksätet med sina två syskon. Bummer. Men det blir bra. Målet är i alla fall Vara. Man kan säga att halva släkten bor där. Så vi åker dit imorn och firar jul med dom den 26:e. Kommer bli skitkul! Personligen så är det nästan roligare att fira med dom än vad det är att fira med aa, som vi gjorde idag. Jag har ganska många kusiner (behöver inte alltid vara ett plus) och det gör att det blir mer liv. "Familjeanda" so to speak. Så, ja. Dags för mig att kolla på TV. Kan ni fatta att det var jul idag? Det kan inte jag i alla fall.

Här kommer bilder på vad jag fick idag:


900 spänn (hälften ska användas för labret piercing), the Karate Kid och Bright Star.


Riktigt snygga converse! Blev jävligt nöjd. Svarta höga och gröna låga. ^^


Manga böcker! Kill me Kiss me på engelska (jag har redan dom på svenska) och Emma 4-7. Så nu har jag hela serien. :D Ser fram emot att läsa dom i bilen imorn.

Jag fick också Arkiv X season 3. Så nu har jag season 1-3. Och så fick jag en 700-sidig (?) samling av bröderna Grimm. Jag fick den äntligen, den har vairit på min önskelista typ sex gånger? Haha - WIN!

BTW! Jag har haft den här låten på min hjärna hela dagen? Ja, den är från Mulan. Men det är konstigt för jag har inte kollat på Mulan eller lyssnat på låten på typ två månader? Aja, don't judge.


True to Your Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0