High school musical


Hej alla! Har precis kollat på High School Musical 3. Jag tycker inte om filmen. There, I said it. Men låtarna är skitbra. Skojar inte. Och jag älskar den där känslan man får av att kolla på filmerna. Man vill bara sjunga. Jag bara hoppade på mitt keyboard och min gitarr. Haha, kändes riktigt bra. Man behöver musiken. Helt enkelt.


Här är mina favorit låtar från High School Musical:

Bajs. Kan ej lägga ut från youtube på denna cp-dator. Så jag länkar låtarna istället.

We're all in this together

Breaking free


Japp, det var det. Ska fortsätta spela lite på gitarren min. Och kolla på när Skandar Keynes slåss med svärd. Jag menar såklart Narnia ll Prins Caspian. Den äger. Haha, love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0