Hej där!

Förlåt för den tröga uppdateringen. Det är inte det lättaste att komma på något att blogga om när man sover hela tiden. Men nu är jag vaken. Vi (Jag och Amanda) var uppe ganska långt in på "morgonkvisten". Jag somnade klockan sex på morgonen. Jag ville vakna lite tidigare. Men det var inget problem really. Mina just nu hatade väckarklockor ringde pretty much förfullt klockan nio. Det var inte kul. Men vad är ett litet raseriutbrott här och där egentligen? I alla fall. Idag ska jag kanske åka och ta min efterlängtade piercing. "Pissering". Men vi får se. Det beror på om jag kan gå på nyårsfesten hos Joanna eller inte.
Ska gå och käka något. Amanda ligger på min soffa och jag har en känsla av att hon inte kommer att gå upp på ett tag. Men det gör inget. Vi sov båda två på min soffa. Det funkar helt okej om man klarar av att ha benen omslingrade runt varann i en hel natt. Det blir ganska varmt. To be honest.
Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0