Försov mig..



Jag försov mig på julafton. Är jag förvånad? Not at all. Helt död är jag i alla fall. Sov på soffan inatt. Jag var så smart när jag städade igår så jag valde att ta bort alla sängkläder från sängen och lägga dit nya. Sen kom jag på att jag inte orkade göra det halv tre på morgonen. Så det fick bli soffan.. Inte så dumt faktiskt. Lite mysigt sådär. Whoa! Känner att jag somnar lite då och då. Jag har fortfarande ett rum att städa. Men det ser bättre ut en förut. Och så ska jag duscha, välja kläder, slå in alla julklappar jag har köpt. Haha, jag får julen att låta fett tråkig. Men den är rätt så skön faktiskt. Sen har jag ett litet filmschema så att jag hinner kolla på så många filmer som möjligt idag. Ska duscha nu, det kanske får mig att vakna lite. Love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0