Failed Shower.



Haha, jag kom just ut ur duschen.. Det kunde nog ha gått en aning bättre.

Första misstaget:

Jag: Amanda, kan jag duscha?
Amanda: Aa, gör't.
Jag: *tar av mina kläder på Amandas rum*
Amanda: Ey, du måste hämta handduk. Dom finns där nere.
Jag: Fuck.

Andra misstaget:

Jag: *står och duschar*
Amandas lillasyrra: Jag kan se dig!
Jag: What the fuck?!

Tredje misstaget:

Jag: Amanda, hämta handduken!
Amanda: Okej, snart. Wow, en händelse på facebook!
Jag: *-.-*
Amanda: Jag ska bara messa...
Jag: Men for fuck's sakes!
Amanda: Okej jag går väl då!
Jag: *står i duschen och väntar for fucking ever*


Aaa, det var en "sailad" dusch..


Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0