Eshays..



Hej alla sötnötar! Sitter i min säng och chillar som jag har gjort nästan hela dagen. Gick ju som sagt inte till skolan idag så det var rätt soft. Sköönt! Skulle kolla på Harry Potter filmerna idag. Men det ser ut som om att mammi har ockuperat dom. Så det blir väl till senare. :) Älskar att vara sängliggande hela dagen. Jag brukar kolla på jättemycket filmer då. Och det bästa är att man kan somna sådär lite hursomhelst! ^^ Skulle egentligen till Amanda idag. Men jag fick hoppa över det för jag kände mej lite sjuk idag. Inte därför jag är hemma dårå men ändå. Jag har också jävla ont i mina armar? Haha, what the fuck? Jag kan inte hålla dom högre upp än till min mage. Och sen så kan jag inte heller bära saker som är tyngre än ett halvt kilo. Då blir det inte skönt. Gör till och med ont att skriva på datan. Men det går nog över. :)



Sitter och myser i pyjamas byxor, fleece och mina "uggs"-tofflor. ^^







Det känns lite som om jag kommer att somna när som helst. Så jag tar nog en liten lur. Japp, jag sa precis "lur".


Tree Hugger - Kimya Dawson and Antsy Pants
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0